一個JYJ粉絲的丈夫用橫幅表達歉意求老婆趕快回家吧!!

An apologetic husband uses a banner to plead his JYJ fangirl spouse to please come back to him

Photo: JYJ Telzone
Translation by: The Little Pear of JYJ3 | Shared by: JYJ3

“Hyemi yah!! Please come back home. I was wrong!!
From now on, if you tell me that you want to go watch JYJ’s concert, whether it’s abroad or anywhere I’ll let you go. I won’t even sleep to book JYJ’s concert ticket at Interpark for you… You and I, we have been together for 8 years already~ Me too, I have totally become JYJ fan…”

“Hyemi唉呀!!請回家。我錯了!
從現在開始,如果你告訴我,你想要去看JYJ的演唱會,無論是國外或任何地方,我讓你去。我會不睡覺幫你去Interpark預訂JYJ的演唱會門票給你......你和我,我們已經在一起8年了〜,我現在已經完全成為JYJ粉絲了...“

2003.gif  看到這個我快會笑翻了....這男人肯定是吃JYJ的醋搞到老婆大人火了離家出走

為了求老婆原諒說自己也是JYJ的粉絲.......哈哈!!!苦勸啊!!JYJ粉絲的另一半啊!!不要隨便吃醋不然喔.......th_102_.gif  

hubby-to-jyj-fangirl-wifey.jpg  

arrow
arrow
    全站熱搜

    守護BOSS~亞梨 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()